IV. Mr FreeSeX

2008.05.14. 15:53 | Lillo | Szólj hozzá!

2008.02.15-2008.04.06.

  • a kis szenvedélyes skorpió + egy nagy adag álszentség:
                    "...nem a szex a lényeg, mindennek megvan a maga ideje..."
                    "...én is szeretem megbeszélni a problémákat..."

A következő mákvirágról is írnék néhány sort.
Rómeó vagy Don Juan? Már a fene se tudja, de nagyon érti a dolgát a csábításban. Tudja, hogy kell tenni a szépet. Aztán pedig egyik napról a másikra szóba sem áll az emberrel.
"A vizsgák miatt padlón volt..." vagy NEM: csak a szex frusztrálta, ami nem jött össze:P

Bár valami azt súgja, hogy akkor is így történt volna minden, ha lefekszek vele. Tehát: BRAVO Lilló!

Egy nagy utazás is közeledett, egy szó, mint száz: megírtam neki, hogy vége. Mégis olyan lezáratlan volt az egész.
Én nem azt kértem, hogy könyörögjön: "jajj Lilla, ne hagyj el!", hanem hogy legalább ennyit nyögjön ki: oké... vagy hogy bú...
Hogy lehet valaki ekkora Arschloch pedig olyan intelligens?
Még el is jött hozzánk... színészkedés? IGEN!

Nem tudom, én vonzom az ilyen problémás ürgéket?
Apja halálos beteg... oh yeah. Meg ez is ilyen pszichodumás anyuci kicsi fiacskája, Mr Mindenttudó!
De a kutyáját bírtam:P

Mindenesetre ez sem egy hej de nagy legény a talpán, nem tudom, ha találkozunk, akkor is játssza majd a kis sértődött gyereket és keresztülnéz rajtam? Hah, júniusban kiderül.

JESSZUSATYAÚRISTEN!
    - minden szebb csajra rámozdul, hogy lefektesse
    - az ilyen kis gazdag ficsúrok megtehetik, nem? Bármennyit képesek „befektetni” egy nőbe:P
    - a csatákat megnyerte de a háborút nem:P

PáPá


A bejegyzés trackback címe:

https://exek.blog.hu/api/trackback/id/tr95475441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása