III. Csak egy DÖG

2008.05.15. 15:28 | Lillo | Szólj hozzá!

2007.12.21-2008.01.01.

  • totális rák (pezsgővel keverve hányás íze van)
  • idegesítően forgatja a szemét
  • Színészkedni, azt tud!
  • Egyébként: "kis lelkemegzavarodott, elkényeztetett, beképzelt nebántsvirág!"

Nahát, ez a drága lélek is megérdemel egy misét! Eskü, hogy nem emlékszek rá! Csak onnan, hogy a szemben lévő asztalhoz int… mert ugye nem volt helyem.
Furcsa volt, hogy olyan szótlan. Legalább szép karácsonyom volt. Tudtam én, hogy nem illünk össze, de hogy lehet valaki akkora barom, hogy szilveszterkor mondja meg? Én egyik este a fürdőkádban ünnepélyesen eldöntöttem: egy próbát megér… nem lett volna képes hamarabb szólni? Akkor buliztam volna egy jót Pécsen, pfúúú… még mindig dühít a kis mocsok!

Képes volt az egész estét megjátszani:S majd kibökte hajnalban, hogy ő már nem tud szeretni senkit és egyéb baromságok… Mert az ő pici szívét összetörte az előző nője… DE MIKOR? 3 éve!
Ez beteg. 3 éve egy csaj után sír, ilyet még nem pipáltam!

Elsején aztán jól beolvastam neki, hogy ha igazán törődne mások érzéseivel, szólt volna: „Bocs Baby, menj csak barátnődhöz Pécsre!” De nem… mert a kis szentem gerinctelenségnek érezte volna. Hát így is az volt!
Meg a hülye pszichodumája: minden ember kiszámítható! Blabla…
Ja meg minek hívott el Pestre? Paff…

 

d      Az élete dettó szappanopera… szeretők, halálos betegek:S

d      Csak magáról beszél, ha problémája van, azt hiszi csak ő szenvedhet és csak ő élt át eddig szerelmi bánatot!

d      Öntelt disznó: „Pszichológia!” „Minden ember egyforma!”

d      Anyuci pici fia! Meg csak az barát, akivel együtt nőtt fel!

d      „Kimegyek Los Angelesbe…”
„Milyen látnivalók vannak Párizsban?”  
à Jól megy :/ (na jó, az irigység szól belőlem)

Akkor sem egy egyenes ember, csak utólag, úgy meg már NEM NAGY SZÁM!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://exek.blog.hu/api/trackback/id/tr62475403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása