V. Az ember, aki túl sokat beszélt...

2008.04.04. 21:04 | Lillo | Szólj hozzá!

  • ikrek > be nem áll a szája
  • kicsit buta, de teszi az okost
  • hiába beszél sokat, akkor is egy unalmas pasas marad

Nohát hol is kezdjem... a neten ismerkedtem meg Mr. Helyes Pasassal, akinek más jó tulajdonsága sincs... csak a csodálatos kék szemei!

Egyetlenegy chatelés után képes volt elhívni randizni... nem akartam látni, de ha már ilyen kis lelkes. Végigdumálta az estét, engem szóhoz sem hagyott jutni. Csak mondta, mondta és mondta, be nem állt a szája... könyörgök, akkor én mi a fenét kerestem ott?
Aztán az este végén jött a tipikus csöpögős duma, hogy ő mennyire jól érezte magát velem és szeretne mégegyszer látni blabla... meg meg akar csókolni... na akkor felébredtem, hogy "TESSÉK???"

Viszont ki is használtam az alkalmat, rácuppantam, mert legalább akkor befogta a száját!:P
Mit ne mondjak nem volt egy nagy szám... és borotválkozhatna alaposabban is...
nem tudom mi jött hozzám, amikor belementem egy second randevúba is...
Képes volt vörös rózsával várni! Na akkor már tudtam, hogy köszönöm ebből nem kérek!

Egy pasi akkor adjon virágot, ha már érez valamit a nő iránt, ne pedig puszta csábítgatásból. Biztosan nem szeretett, nem is ismert... hih, csak a nevemet tudta!:P
Pfff... meg milyen büszke volt magára, hogy tudta a szülinapomat, mert megnézte iwiwen... "atyaég!"
Szerencsétlen fiúcska!

Két nap múlva kitettem!

A bejegyzés trackback címe:

https://exek.blog.hu/api/trackback/id/tr69504060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása