II. Cool helyett gusztustalan!

2008.05.16. 15:18 | Lillo | Szólj hozzá!

2007.06.24-2007.06.30.

  • Ez egy idióta volt! nagy, romantikus, csöpögős dumával
  • helyesírása borzalmas
  • a humora pocsék - tiszta szánalom
  • idegesítő a vihogása - és ZAKLATÓS
        szappanopera:/

Hol is kezdjem… 2007. 06. 24-én megláttam őt egy hotel recepcióján. Akkor helyesnek találtam, de nem akartam többet, mert „barátom” volt…:/
Második este odaült hozzánk, kinn beszélgettünk a tanárokkal.
Másnap már csak nénikémhez és hozzám jött oda. Persze, elkísért sétálni, na jó: ezt akartam!
Aztán állandóan keresett, szép sms-ket kaptam. Vagy szép lett volna, ha helyesen ír. Boooorzaaaalmas!
Mellesleg szexmániás is. Elmentem wc-re, erre utánam jött, nagyon átlátszó volt, hogy „eltévesztettem”. – Úgy kellett visszacsapnom az ajtót!!!:S

 Még sírt is, amikor elindultunk haza, na oké: én is, de max. az empátiám miatt!

 Aztán e-mail, MSN, meg órákig tartó telefonbeszélgetések…
Kiábrándító volt, pláne, hogy csak futó érzelmekre gondoltam.
De szerencsére semmi sem történt köztünk! Még egy csók sem, mert ugye nem kell minden szart a szánkba venni!
Hiába könnyeztem meg az elválást, jó volt az úgy…

El akart hozzám jönni:S kézzel-lábbal tiltakoztam, szinte megfojtott: hogy ő csak barátságot akar… NA PERSZE!

 

Ø       Hülye szavajárása: „nem mondod?”   pfúúúúú… „DE”;P

Ø       Ronda tetkók, meg fülbevaló… wáááá

Ø       Pattanásos hát:S

Ø       Nagy orr
    
à oké, a külsőt hagyjuk

Ø       Amúgy elég műveletlen szegény

Ø       Idegesítő a motormániája is
                       na meg a story, hogy a volt csaja jelentkezik: terhes!

 

Na

             NEEEEEEEEEEEE!!

A bejegyzés trackback címe:

https://exek.blog.hu/api/trackback/id/tr43475392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása