I. Az első szerelem - önző disznó

2008.05.17. 15:01 | Lillo | Szólj hozzá!

2007.01.01-2007.07.17.

  • az az igazi mérleg pasi, csak a szépség számít neki :/
  • nagy disco-fan.. végülis
  • piálós munkakerülő!
Mindenképpen hosszabb kapcsolatnak számít, még ha távkapcs volt, akkor is. De vége lett...
Voltak azért jó pillanatok is, például a húsvéti locsolás, vagy az éjszakai séták.

Na de most jöjjön a "fekete leves":

  • egy közös buli alkalmával magasról tett rá, hogy én rosszul vagyok - egy puszival nincs elintézve minden! Ráadásul még kiabált is velem és bátyám vitt haza.
  • június elején volt egy pár napos vihar előtti szélcsend, szóba sem álltunk egymással egy kép miatt myvipen, azon a képen ugyanis két csaj csókolgatta.
  • szintén június: "mikor jössz?" Miért nem ő jött?
  • június végén a nyaralás alatt meginogtam (másik férfi)
  • július elején pedig tanulni kezdtem, így nem mentem el hozzá
17.-én aztán jött a hülyeségével, hogy szünet...
Szerintem pedig kapcsolatban szünet nincs >>> szakítás.

- Kb. fél év alatt egyszer nem volt képes meglátogatni!
- Az első randinkon füvezett: bunkóság!
- 5 percenként cigizni támad kedve: Pfujj!
- A problémák megbeszélése sem az erőssége: menekül:/
- Abszolút kiábrándító, hogy már az első alkalommal felhozta a volt nőjét.

Inni, bulizni, inni, bulizni - másból se áll az élete...
>>> első nagy szerelem: LETUDVA!

A bejegyzés trackback címe:

https://exek.blog.hu/api/trackback/id/tr34475371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása